Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa im. Bolesława Prusa w Przybysławicach

Załącznik

Treść

 

 

 

 SP.3920.1.2014                                                                    Garbów  dnia 14.10.2014 r.

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

  1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U.
    z 2010 r.  Nr  113, poz.  759 z późn. zmianami),
  2. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r  poz. 231).
  3. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2011 r. nr 282 poz. 1650).
  4. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz. U. z 2013 r. poz. 1735z późn.zm.).

 

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:   DOSTAWY

„Dostawa węgla orzech kl 30.000 kJ i miału węglowego kl 28.000 kJ na sezon grzewczy 2014/2015 do kotłowni Zespołu Szkół w Przybysławicach”.        

 

 

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO   ( art.36 ust 1pkt1)

 

Zamawiający: Zespół Szkół w Przybysławicach

Adres zamawiającego: Przybysławice 1 ,21-080 Garbów                                

www.zsprzybyslawice.bip.lubelskie.pl               e-mail: beata.orn@interia.pl

Telefon   081 5018653 ,   fax 081 5018653

Godziny urzędowania:   godz. 8.00 do 15.00

 

 

II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA   (art.10 ust.1, art. 36 ust 1pkt 2, art. 39-46)

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 EURO, a poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (art.29, art.30, art.31, art.36 ust. 1pkt 3)

 

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod

CPV   – 09.11.10.00-0

               09.11.12.10-5

   

  1. Przedmiotem zamówienia jest  dostawa opału na sezon grzewczy 2014/2015 w ilości : miał węglowy kl 28.000 kJ około 30 ton i węgiel orzech kl. 30.000 kJ około 60 ton z dostawą do kotłowni Zespołu Szkół w Przybysławicach.

      Przez dostawę należy rozumieć : zakup, załadunek , transport, rozładunek i wszystkie  koszty z tym związane.

      Ze względu na mała powierzchnię magazynową kotłowni i  utrudniony dojazd do zsypu dostawa opału powinna odbywać się  sukcesyjnie  w zależności od potrzeb , na każde zgłoszenie zamawiającego – telefonicznie lub faksem  nie później niż na dwa dni przed wyznaczonym terminem dostawy. Dostawy węgla i miału w godzinach od 8.00 do 15.00.

Samochód dostawczy o dopuszczalnej masie całkowitej 12 ton.

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA    (art.36 ust. 1 pkt.4)

 

Termin wykonania zamówienia  ustala się  do dnia 31. 03.2015 roku.

V.   INFORMACJA O PODWYKONAWCACH  (art. 36 ust. 2 pkt. 11a, 11b)

Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca winien w załączniku Nr 1 do SIWZ wskazać części zamówienia, które zostaną zrealizowane przy udziale podwykonawcy. Brak oświadczenia Wykonawcy na formularzu ofertowym oznacza jego realizację bez powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom

 

 

 

VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU  DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW   

      (art.22,art 36 ust.1  pkt 5)

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:

  1. Posiadania  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania
  2. Posiadania wiedzy i doświadczenia
  3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających:

 

 

Uwaga:

  1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie alboreprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie.
  3. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców.

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW,JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU (art.25,art.26, art.36 ust.1 pkt 6)

 

  1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:

1)        Oświadczenie o spełnieniu warunków  wynikających z treści art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

  1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24  ustawy należy przedłożyć:

1)      Aktualny odpis w właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

2)      Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może  żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane,  przedkłada:

dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Oświadczenie i pozostałe dokumenty należy składać w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez  wykonawcę.

 

VIII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIUAJACEGO Z WYKONAWCĄ ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI  (art.9,art.27,art. 36ust.1 pkt 7,art. 38)

 

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
  2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faxem (81 5018653) lub drogą elektroniczną (e-maile; beata.orn@interia.pl każda  ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, że pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę lub na podany kontakt elektroniczny zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. Dopuszczalna jest również forma pisemna.
  3. SIWZ można także odebrać w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół wPrzybysławicach  21 – 080 Garbów , w godzinach urzędowania Zamawiającego .
  4.  Osobą upoważnioną  do porozumiewania się z wykonawcami tel. 81 5018 653;

       fax 81 50 18 653 , jest : Beata Ornal. Janina Rybka.

 

IX WYMAGANIA DOTYCĄCE WADIUM

          (art.36ust.1, art.45,art.46)

 

  1.        Zamawiający odstępuje od ustanawiania wadium .

X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ  (art.36ust.1 pkt 9,art.85)

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT (art.36 ust.1 pkt 10,art. 82)

 

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
  2. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
  3. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  4. Każda strona oferty  musi być podpisana  przez osobę/osoby/ upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
  5. Do oferty należy dołączyć dokument, z którego wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty np. odpis z Krajowego Rejestru  Sądowego lub  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub informacja z Centralnej Ewidencji i Informatyzacji o Działalności Gospodarczej RP wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument należy dołączyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  6. 6.      Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. ( wg. załącznika nr.4 do SIWZ),

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć w formie   oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

  1. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie i oznaczyć w taki sposób aby nie budziło to wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia przez osoby nieupoważnione. Koperta powinna być nieprzezroczysta, opieczętowana oraz posiadać pełny adres Wykonawcy.
  2. Na kopercie zewnętrznej należy umieścić napis:

OFERTA NA:    „ Dostawa węgla orzech kl 30.000 kJ i miału węglowego kl 28.000 kJ na sezon grzewczy 2014/2015 do kotłowni Zespołu Szkół w Przybysławicach”

Nie otwierać przed dniem   28.10.2014

Wszystkie strony oferty należy spiąć i ponumerować.

 

 

XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

(art.36 ust. 1pkt 11,art. 82, art.84,  art.86)

  1. Oferty należy składać do dnia   28.10.2014 roku do  godz 10.00 w sekretariacie Zespołu Szkół w Przybysławicach
  2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.10.2014 roku o godz. 10.10 w  sekretariacie Zespołu Szkół w Przybysławicach
  3.  

XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY ( art.36 ust.1 pkt 12)

 

Cenę oferty należy podać jako cenę ryczałtową brutto .

Cena brutto (wartość brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia powinna zawierać wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.

W cenie brutto należy uwzględnić wartość końcową którą, Zamawiający będzie zobowiązany zapłacić za zrealizowanie zamówienia łącznie z obowiązującymi podatkami, opłatami i innymi elementami cenotwórczymi. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

XIII. OPIS KRYTERIÓW ,KTÓRYMI ZAMAWIAJACY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT (art.36 ust.1,pkt 13,art.87,art. 90,art.91)

 

W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili warunki określone w SIWZ zostanie dokonana  oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

Cena brutto   - 100%

Oferent oferujący najniższą cenę brutto otrzyma maksymalną ilość 100 punktów. Inni oferenci odpowiednio mniej według poniższego wzoru:

Pt=(Tnxl00)/To

gdzie:

Pt - wartość punktowa oferty

Tn – najniższa  oferowana  cena brutto

To - całkowita cena ocenianej oferty

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

 

XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH ,JAKIE POWINNY BYĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO (art.36 ust.1pkt 14,1,art.92, art. 94, art. 23)

 

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający jednocześnie  zawiadomi wykonawców którzy złożyli oferty o: wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania, wykonawcach których oferty zostały odrzucone , terminie  po upływie którego może być zawarta umowa.
  2. Umowa w sprawie zamówienia może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty ,jeśli zawiadomienie to zostanie przesłane  faxem lub drogą elektroniczną, albo 10 dni jeśli zostanie przesłane listem poleconym.
  3. Umowa może być zawarta przed upływem tych terminów jeżeli złożona zostanie tylko jedna oferta  lub  nie zostanie wykluczony żaden wykonawca, lub nie zostanie odrzucona żadna oferta.
  4. Jeśli wykonawca , którego oferta zostanie wybrana uchyli się od podpisania umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający może  wybrać  ofertę najkorzystniejszą  spośród pozostałych ofert bez ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
  5. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
  6. W przypadku gdy zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców.

XV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO

        WYKONANIA UMOWY  (art.147-151)

 

Zamawiający odstępuje od pobrania  zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

 

XVI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ

        WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA

         PUBLICZNEGO (art.36, ust 1 pkt. 16)

 

Istotne postanowienia  umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

 

XVII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ

PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

          (art.36ust.1 pkt. 17,art.179-193)

 

Na podstawie art. 180  ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawcy  przysługuje prawo złożenia odwołania wyłącznie wobec czynności :

  1. Opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  2. Wykluczenia odwołującego  z postępowania o udzielenie zamówienia
  3. Odrzucenia oferty odwołującego.

  Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby  w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia jeśli informacje  zostaną przesłane  faxem  lub drogą elektroniczną albo w terminie 10 dni – jeśli zostaną przesłane listem poleconym.

Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu , a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych  lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.

 

XVIII. INFORMACJE DOTYCZACE SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH i

            WARIANTOWYCH (art.36 ust 2 pkt 1 i pkt 4)

               

1.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

XIX. INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJACYCH  

        (art.36 ust 2  pkt.3, art. 67 ust.1 pkt6)

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających .

 

XX.   INFORMACJE DODATKOWE

 

  1. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom, należy  w ofercie wskazać, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy
  2. Do spraw nie ujętych w niniejszej specyfikacji zastosowanie maja przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z  późn. zm.),
  3.  W związku z tym, że Zamawiający dopuścił przekazywanie  faksem informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień  należy wskazać w ofercie aktualny numer faksu , oraz drogą elektroniczna.  Wykonawca powinien podać w ofercie aktualny numer faxu i e-mail

Załączniki do niniejszej specyfikacji stanowią:

1.Wzór oferty

     2.Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22.

     3.Wzór oświadczenia o  braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24

     4.Wzór oświadczenia art.24 ust.2 pkt.5 – grupy kapitałowe.

     5.Projekt umowy.

 

 

Specyfikację zatwierdził :  

                                                                                       Dyrektor Zespołu Szkół

                                                                                       Beata Ornal    

Plik źródłowy
doc pobrano: 78 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Ornal Beata
dodano do BIP dnia 15-10-2014 09:43:03